Pentru Suzuki Rădăcini, siguranța clienților este la fel de importantă ca și calitatea serviciilor oferite. În contextul epidemiologic actual, Suzuki Rădăcini a implementat programul "Angajamentul Suzuki - Vizită în deplină siguranță". Acesta cuprinde o serie de directive pentru siguranța tuturor în showroom-uri și service-uri Suzuki. Setul de reguli propus se bazează pe recomandările autorităților legate de distanțare socială, de purtarea măștii în spațiile închise cât și de igienizare.
Noutăți în showroom-urile Suzuki Rădăcini
Dorim să vă asigurăm că s-au luat măsuri suplimentare de igienă și de siguranță sanitară.
În cadrul locațiilor Suzuki Rădăcini, toți angajații dispun de echipament de protecție, iar măsurile de distanțare socială sunt respectate. Astfel, pentru limitarea răspândirii COVID-19 am pus la dispoziția clienților birouri de informare dedicate, delimitatoare pentru distanța minimă impusă și postere cu toate informațiile utile.
Activitatea service-urilor Suzuki Rădăcini se desfășoară în deplină siguranță iar personalul din service este instruit cu privire la noile norme de securitate în muncă și a fost dotat cu mănuși, și măști de protecție. Pentru limitarea contactului direct cu personalul de service clienții pot beneficia de următoarele servicii: programări de service online sau telefonice. Iată câteva dintre măsurile de prevenție pe care le puteți regăsi implementate în service-urile Suzuki Rădăcini: dezinfectarea la venirea și la plecarea din service a autovehiculelor, folosirea foliilor de protecție pentru scaune, cutii de viteze, frână de mână și volan, asigurarea unei distanțe minime de siguranță de 1,5m între persoanele prezente în aria service-ului, zonei de așteptare sau de livrare. În funcție de solicitări și de gradul de încărcare zilnic, vă putem oferi și Serviciul de preluare și returnare autovehicul (Door-2-Door).
Desfășurarea sesiunilor de test drive
Pentru o siguranță sporită, fiecare autovehicul este pregătit pentru test drive prin dezinfectarea mânerelor, volanului, schimbătorului de viteze, atât la predare cât și la primire. În cadrul sesiunilor de testare măsurile de protecție sunt respectate atât de către personalul Suzuki cât și de către client.
Igienizarea suprafețelor folosite în mod curent
Este asigurată o igienizare frecventă pentru a menține curățenia în locațiile Suzuki Rădăcini. Sunt stabilite linii directoare stricte pentru menținerea igienei complete a suprafețelor folosite în mod curent, cum ar fi zona de vizualizare și evaluare a autovehiculului, parcarea, zona de discuții, biroul de recepție, zona de afișare a accesoriilor și a vehiculelor de testare, zona de livrarea a autovehiculelor din showroom sau service.
Protecția angajaților noștri
În cadrul locațiilor Suzuki Rădăcini, toți angajații sunt instruiți cu privire la noile norme de securitate în muncă și dispun de echipament de protecție.
Integrare digitală
Am optimizat procesul de achiziție al autovehiculelor, dezvoltând o serie nouă de servicii atât pentru vânzări cât și pentru departamentul de post vânzări. Astfel, clienții pot beneficia de o experiență de cumpărare online personalizată. Pentru a evita contactul fizic, clienții sunt încurajați să adopte toate mijloacele digitale, cum ar fi e-mail-urile, telefonul, apelurile video, utilizarea website-ului pentru a căuta și selecta modelele preferate.